FRAGORIA - New MMORPG | Online Game

FRAGORIA - New MMORPG | Online Game (http://forum.fragoria.com/index.php)
-   Ogólne Omawianie (http://forum.fragoria.com/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Magiczna tarcza (http://forum.fragoria.com/showthread.php?t=5865)

Shellerini 12-25-2013 05:56 PM

Magiczna tarcza
 
Magiczna tarcza pochłania zbyt wiele many u zaklinacza ognia , bijąc mobki w jaskini po 4-5 elitach brakuje many :( a naprawdę wolno się ładuje , by iść i bić spokojnie dalej :( a jak już się trochę naładuje wystarczy że mobek walnie postać i znowu to samo.

Aeval 12-26-2013 12:28 PM

Fakt to jakies nieporozumienie. Przestaje rozwijac zaklinacza do momentu poprawienia tej jak zwykle nieprzemyslanej zmiany. Moze na zawsze biorac pod uwage tempo dzialania tworcow, ktorzy jak zwykle zajmuja sie nowymi pomyslami, zamiast dopracowaniem tego co jest. Postac zaklinacza ognia zostala zepsuta do stopnia uniemozliwiajacego gre.

Cyberi 12-26-2013 01:10 PM

Zaraz usłyszymy, że to wcześniej był błąd i teraz go tylko poprawili. W moim przypadku na siódmym mobku w jakini 70+ już miałem deficyt many. Ciekawi mnie jeszcze jak nowi gracze, którzy dopiero zaczynają przygodę z Fragorią i wybrali sobie postać stricte bijącą mogą zbić podatek czy pozbierać trochę klejnotów żeby się ulepszyć.

Username 12-26-2013 01:26 PM

Magia powinna zabierać mane wiec pomysł jest dobry jeszcze opcja żeby ją włączyć/wyłączyć potrzebna i będzie ok
Gram ogniowym i nie rozumiem krzyku graczy o ten update miał być balans klas i do tego powli zmierza tylko niepotrzebnie osłabiają czarka i wzmacniają strzelca

Paollo 12-29-2013 07:36 AM

Przy takich pomysłach jak 12% zabieranej many przy użyciu MAGICZNEJ TARCZY skile do walki są zbyteczne, gdyż nie ma możliwości ich używać przy jej braku. Można tylko stać i leczyć się żeby nie paść. Albo inaczej po co Magiczna Tarcza zabierzcie ja bo albo walka albo ochrona jednego i drugiego nie można razem stosować z braku many

Bucefał 12-29-2013 10:58 AM

12% many to jakaś kpina, tarcza zabiera tyle many że się nie da grać, na lodowym jakoś jeszcze lodowy pancerz to regeneruje, ale ognia to już porażka.

Wilq 12-29-2013 06:44 PM

Quote:

Originally Posted by Username (Post 16572)
Magia powinna zabierać mane....(ciach)

Możesz napisać co miałeś na myśli? A co teraz zabiera używanie magii? HP??


Quote:

Originally Posted by Username (Post 16572)
.... jeszcze opcja żeby ją włączyć/wyłączyć potrzebna i będzie ok ....(ciach)

Co włączyć i wyłączyć? magię? manę??


Jeżeli już coś piszesz to tak żeby inni wiedzieli o co w tym chodzi bo inaczej to na nabijanie postów wygląda :D

Username 12-29-2013 10:50 PM

[QUOTE=Wilq;16612]Możesz napisać co miałeś na myśli? A co teraz zabiera używanie magii? HP??



jak pisze o opcji włączyć/wyłączyć w poście o Magicznej Tarczy to chyba łatwo się domyśleć o co chodzi zresztą teraz zostało to już rozwiązane przez administracje Magiczna tarcza jest czarem aktywnym i gracz decyduje kiedy jej użyć co do zabierania many dotychczas było tak ze nie zabierała many zaklinaczowi a powinna to miałem na myśli ciężko się domyślić co nie?

Wilq 12-30-2013 07:16 AM

No faktycznie słowo "magia" od razu daje 100% skojarzenie, że chodzi o Magiczną Tarczę LOL

jeżeli forum ma służyć jakiemuś wspólnemu dobru graczy, to dobrze by było pisać z sensem i logicznie. Niestety czytając to forum muszę przyznać, iż wielokrotnie natrafiając na Twoje wypowiedzi .................... a z resztą co ja będę, nie jestem moderatorem, tylko szaraczkiem grającym w grę tylko kilka lat.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Wszystkich :)

Dark Queen 01-05-2014 09:32 AM

Zmiany wprowadzone u zaklinacza (magiczna tarcza "pozerajaca" 12% many) sa jakims wielkim nieporozumieniem. Wykluczyliscie niemal calkowicie zaklinacza (ognia bynajmniej) z gry.. raczej z mozliwosci swobodnego poruszania sie po instancji. Po ubiciu kilku/ kilkunastu mobow taka postac jest niemal bez hp.. i many. I nie piszemy tutaj o 10k many, na ktorych regen nie czeka sie kilka minut.. piszemy tu o (w wypadku postaci na 70 lvlu) stukilkudziesieciu k many.. o, na regeneracje takiej ilosci czeka sie kilkanascie minut... i nie przyspieszy jej podanie buteleczki z mana, ta nie zapelnia nawet 1/15 paska many. Czyli 5 minut gry, nascie minut czekania na regen... administracja chyba zapomniala, iz ZAKLINACZ jest ubrany w TKANINE.. i pancerz to faktycznie, ma... cale 6k. Mam nadzieje, iz administracja przemysli sprawe i jeszcze zweryfikuje swoj pomysl na ostatnie zmiany wprowadzone w tej klasie i jakos umozliwi "zycie" zaklinaczom- gra jak wiemy to nie tylko pvp na 70+... to rowniez cale "stado" altow i postaci chodzacych na bossy czy dropiacych klejnoty/ medaliki- a to stalo sie moim zdaniem niemal niemozliwe.

Sir Vimes 01-05-2014 09:57 AM

Drodzy gracze

Zaklinacz jest klasą skrajnie ofensywną i właśnie z tego powodu tarcza dająca tak znaczącą ochronę nie może go chronić cały czas, ponieważ to czyniło tą klasę niemalże niepokonaną ;) Co do uzupełnienia many - wystarczy gra drużynowa, strzelec/szlachetny obrońca w drużynie, którzy uzupełnią manę. Nie mówimy, że jakoś nie zostanie w najbliższym czasie zmieniony procent zabieranej many, ponieważ na pewno są zbierane dane na temat aktualnej użyteczności skilla, ale na pewno nie wróci on do swojej poprzedniej formy.

Mamy nadzieję, iż jest to wystarczająco wyczerpująca odpowiedź :)

Fragoria Team

Dark Queen 01-05-2014 10:33 AM

Znaczy sie- teraz, by pojsc do lokacji podropic kamienie ulepszenia czy surke musze zebrac grupe pomocnikow, ktora umozliwi mi przejscie (w lok. 70) dalej, niz za pierwszy kwadrat mobow? Wybacz, interesujaca teoria. Magiczna tarcza? Dlaczego ona byla? Gdyz zaklinacz ma tylko 6k pancerza, nie 26, zalaczajac sie (mowa o tarczy) czasowo jakos niwelowala te roznice miedzy zaklinaczem a innymi klasami, ktore tego pancerza maja kilkanascie k (badz powyzej 20k) na 70 lvlu. Teraz wniosek: graczu! Nie ulepszaj swojego zaklinacza! Nie gas itemow, nie dokupuj kamieni inkrustacji-nie dodawaj intela(!), bo wykopiesz sobie wiekszy dol na grob. Wiecej intela = wiecej many = dluzszy czas oczekiwania na regen.

Hiob 01-05-2014 01:41 PM

A kto powiedział, ze zaklinacz ma przechodzic jaskinie w kilkanascie minut? DQ mowi o kilkuset k many, ja (rycerz) mam jej tylko 10k, pancerza tez niewiele wiecej od zaklinacza i jakos musze sobie z tym radzic, a mowie z pozycji 87 lvl. Moze czas nauczyc sie grac ekonomicznie, oszczedzajac ta mane ktora sie posiada, co wiaze sie oczywiscie ze zwolnieniem tempa.
Tak wielkie larum bo najpotezniejszej klasie, praktycznie niezniszczalnej cos zabrano? Moze potrzebujecie balansu w kamykach inkrustacji, nie sam intel zeby sie samemu spalic tylko moze troche hartu? albo czego zgola innego :P ......

ale.... jak to mowi Wilq "jestem szaraczkiem grajacym tylko kilka lat" :D

Dark Queen 01-05-2014 02:38 PM

Przepraszam Cie bardzo, drogi Hiobie.. sprawdzilam - niezbyt wypasiony rycerz na 70 lvlu ma ponad 13k pancerza. Piszesz- 10k many? Przeciez o tym pisalam w jednym z postow.. 10k- ile trwa regeneracja? 1 minute? 2?- 100k- ta jedno czy dwuminutowa regeneracja x10... ale ktory zaklinacz ognia na 70 lvlu ma 100k many?.. pisze na podstawie mogego alta- 140k many. Czyli Twoje 1-2 minuty x14 (!)- po to, by moc sobie pograc z 3- 5 min. Czy grasz/ grales zaklinaczem ognia przed i po zmianach? Jesli nie- prosze, moze nie zajmuj stanowiska w tym temacie.. bo zaraz dojdziesz do wniosku, zeby poodbierac wszystkie atuty innym klasom na rzeczy wykokszenia rycka- a temat ten DEFINITYWNIE nie ma nic wspolnego z magiczna tarcza u zaklinaczy.

Hiob 01-05-2014 03:43 PM

Ależ droga DQ zajmuje stanowisko bo jestem graczem takimze samym jak i Ty.
Mowie tylko ze moze zamias skomlec ze cos zabrano zaklinaczom zacznij grac oszczedzajac mane, nikt Ci nie kazal bawic sie z mobkami 5-6 min tracac cala mane, zrob to oszczednie a bedziesz mila dluzsza zabawe. Twierdzisz ze Twoja klasa taka poszkodowana wiec podano Ci przyklad innej klasy, ktora tak ma od poczatku i o dziwo potrafi sobie jakos radzic z wiecznym brakiem many (majac jej dziesieciokrotnie mniej niz Ty. :). Ubierz sie inaczej, nie bedziesz tak mocna ale z pewnoscia mana szybciej urosnie, cos za cos - wszyscy tak mamy.
Nie mowie zeby zabrac wszystkie przywileje klasom, ale jako ze cala Fragoria sie zmienia, moze czas zmienic styl gry. Do tej pory promowana byla klasa zaklinacza moze ten czas juz sie skonczyl ? :P

PS/ nie musze grac zaklinaczem przed/po - wystarczy widziec i troche myslec :)

Hiob 01-05-2014 04:09 PM

Taka jeszcze drobnostka, rycerz nie jest klasa magiczna i regeneracja tych marnych 10k many trwa troszke dluzej niz sadzisz :)

Dark Queen 01-05-2014 05:45 PM

Hiob- z kultura troche, podnies nieco swoj poziom wypowiedzi. Nie SKOMLE, nie jestem zwierzeciem. Chcesz kogos poobrazac to moze wyjdz sprzed kompa, poszukaj partnera do sparringu. Nie probuj bic sie z kims, kto Ci nie chce oddac /pisze o mnie/. Tak sie rozczulasz nad ryckiem? Co powiesz na to: jednago dnia wchodzisz do gry i okazuje sie, ze usunieto Wam skill leczacy? Pewnie wielu graczy grajacych innymi klasami sie ucieszy, ze dobrze tak itd... Na tym koncze polemike z Toba. Co do Twojej postaci, rycka 87 z pancerzem niewiele wiekszym, niz ma zaklinacz na 70 lvlu.. czyli 6k... moge zdradzic Ci pewien trick... podnies itemy chociaz do +5, powinno byc lepiej :>

Hiob 01-05-2014 08:53 PM

Bravo :D

Moze rzeczywiscie zajmij sie biciem mobkow ......

Shellerini 01-06-2014 12:02 PM

ehhh.... Magicznej tarczy praktycznie już nie ma :( zużywa ona zbyt wiele many, by jej użyć trzeba ją samemu kliknąć ok ... ALE MOŻE ZDENERWOWAĆ KAŻDEGO GRACZA ŻE POCHŁANIA TYLE MANYNa zaklinaczu lodu jest spoko gdyż ma buffa i manę ma zawsze, ale zaklinaczem ognia już nie da sie samemu pograć :(

Pelagia 01-07-2014 02:38 AM

Quote:

Originally Posted by Sir Vimes (Post 16747)
Drodzy gracze

Zaklinacz jest klasą skrajnie ofensywną i właśnie z tego powodu tarcza dająca tak znaczącą ochronę nie może go chronić cały czas, ponieważ to czyniło tą klasę niemalże niepokonaną ;) Co do uzupełnienia many - wystarczy gra drużynowa, strzelec/szlachetny obrońca w drużynie, którzy uzupełnią manę. Nie mówimy, że jakoś nie zostanie w najbliższym czasie zmieniony procent zabieranej many, ponieważ na pewno są zbierane dane na temat aktualnej użyteczności skilla, ale na pewno nie wróci on do swojej poprzedniej formy.

Mamy nadzieję, iż jest to wystarczająco wyczerpująca odpowiedź

Fragoria Team

Jestem zaskoczony, że taki dzień nastąpil ale chociaż raz się muszę z Panem zgodzić .

Quote:

Originally Posted by Dark Queen (Post 16752)
Znaczy sie- teraz, by pojsc do lokacji podropic kamienie ulepszenia czy surke musze zebrac grupe pomocnikow, ktora umozliwi mi przejscie (w lok. 70) dalej, niz za pierwszy kwadrat mobow? Wybacz, interesujaca teoria. Magiczna tarcza? Dlaczego ona byla? Gdyz zaklinacz ma tylko 6k pancerza, nie 26, zalaczajac sie (mowa o tarczy) czasowo jakos niwelowala te roznice miedzy zaklinaczem a innymi klasami, ktore tego pancerza maja kilkanascie k (badz powyzej 20k) na 70 lvlu. Teraz wniosek: graczu! Nie ulepszaj swojego zaklinacza! Nie gas itemow, nie dokupuj kamieni inkrustacji-nie dodawaj intela(!), bo wykopiesz sobie wiekszy dol na grob. Wiecej intela = wiecej many = dluzszy czas oczekiwania na regen.

Magiczna tarcza? Do czego zakliny jej używały ? Do obrony ?

No i teraz Pani DQ dużo w swoich wywodach się mija z prawdą (ale co ja mogę wiedzieć nie gram zawodowo zaklinem ). Jak dobrze pamiętam zaklinacz ognia ma taki fajny skill "wchonięcie magii" zgadza się ? nie podpowiem jak go użyc w jaskini zawodowcy powinni wiedzieć .

I teraz prosty przykład zaklinacz ognia ( 86 lvl nie wykokszony na maxa ) z 248k many na tarcze magiczna użyje 37k many a wchłonięcie magii po chwili odda mu 30k many, więc 7k many na odpalenie tarczy to chyba nie jest taka tragedia.

Ja rozumiem, że do tej pory zaklinacze używali tylko jednego skilla pożar wewnętrzny, który zabiera 25% many i nie było tragedii ale teraz się trzeba nauczyć grać zaklinaczem a nie tylko klikać jeden czar . Jak już trzeba użyć , więcej niż jednego skilla to zaklinacz ognia jest bee.


Quote:

Originally Posted by Shellerini (Post 16771)
ehhh.... Magicznej tarczy praktycznie już nie ma :( zużywa ona zbyt wiele many, by jej użyć trzeba ją samemu kliknąć ok ... ALE MOŻE ZDENERWOWAĆ KAŻDEGO GRACZA ŻE POCHŁANIA TYLE MANYNa zaklinaczu lodu jest spoko gdyż ma buffa i manę ma zawsze, ale zaklinaczem ognia już nie da sie samemu pograć :(

A Pan to chyba wątek pomylił to się rozmawia o prawdziwych zaklinaczach ognia a nie o jakiś podróbach na 63 lvl.

Dark Queen 01-07-2014 06:11 AM

Wchloniecie many jest czarem pasywnym, nie skillem- z 20% szansa na zalaczenie sie... i nie wtedy, kiedy sie chce, szansa na to powstaje jedynie wtedy, gdy zaklinacza cos uderzy. Przywraca ok. 8% many, wiec pod zadnym pozorem nie 30k przy posiadanych 248k (przyklad).
[QUOTE=Pelagia;16777
A Pan to chyba wątek pomylił to się rozmawia o prawdziwych zaklinaczach ognia a nie o jakiś podróbach na 63 lvl.[/QUOTE]
Po planszy fragorii nie biegaja tylko gracze 86 lvl... To cale mnostwo postaci na 70 lvlu, oraz altow na rozne lokacje.. mam rozumiec, iz takie postacie nie sa "prawdziwymi" zaklinaczami? Nie maja prawa bytu w grze? Przeciez wlasnie o nich pisze w temacie.. to one buszuja po lokacjach i to wlasnie one teraz maja maxymalnie obnizony komfort gry. Stala sie ona niemal niemozliwa.

Shellerini 01-07-2014 07:33 AM

Wybaczy pani ale jedyną podróba na Polskich serwerach jesteś TYLKO TY

Dark Queen 01-07-2014 08:32 AM

Co tu duzo pisac... lodowy pancerz (zlota ksiazka) daje 5% ochrony przed magia wody, oraz (co w tym przypadku najwazniejsze) REGENERACJE 4% many co 5 sekund. Magiczna tarcze mozna uruchomic co 15 sek, czyli zaklinacz lodu dostaje w przec. 15 sek. akurat 12% many. Ognista zbroja daje 5% ochrony przed magia ognia (pisze rowniez o zlotej ksiazce), oraz ZWIEKSZENIE ilosci many o 10%. Jako, iz obecne magiczna tarcza jest skillem aktywnym i zabiera 12% many niezaleznie od jej ilosci- w przypadku zakl. ognia lepiej wrecz, gdy jest jej mniej /many/... bo wieksza ilosc oznacza dluzszy czas oczekiwania na regeneracje. Jesli chodzilo przy zmianach o zbalansowanie klas- nie ma co ukrywac.. Swietnie wyszlo^^

Dark Queen 01-07-2014 10:00 AM

Nie widze mozliwosci edytowania postu, wiec drobna poprawka do mej wypowiedzi powyzej: Magiczna tarcza jest obecnie czarem aktywnym, zabierajacym procentowa /12% przy zlotej ksiazce/, nie stala ilosc many*

Pelagia 01-07-2014 10:51 AM

Quote:

Originally Posted by Dark Queen (Post 16778)
Wchloniecie many jest czarem pasywnym, nie skillem- z 20% szansa na zalaczenie sie... i nie wtedy, kiedy sie chce, szansa na to powstaje jedynie wtedy, gdy zaklinacza cos uderzy. Przywraca ok. 8% many, wiec pod zadnym pozorem nie 30k przy posiadanych 248k (przyklad).

Po planszy fragorii nie biegaja tylko gracze 86 lvl... To cale mnostwo postaci na 70 lvlu, oraz altow na rozne lokacje.. mam rozumiec, iz takie postacie nie sa "prawdziwymi" zaklinaczami? Nie maja prawa bytu w grze? Przeciez wlasnie o nich pisze w temacie.. to one buszuja po lokacjach i to wlasnie one teraz maja maxymalnie obnizony komfort gry. Stala sie ona niemal niemozliwa.

Wchłonięcie magii

A jednak możliwe :P. I proszę czytać ze zrozumieniem czar się załącza jak zaklinacz otrzymuje obrażenia czyli na chwilę przed tym jak załączy tarczę i raczej po pierwszym albo drugim uderzeniu dostanie mane ..... no tak ale jak się ciska tylko pożar wewnętrzny to nawet nie ma czasu się sprawdzić pozostałych czarów.

To się mija też z Pani teorią na temat inteligencji ponieważ im więcej intelektu tym większę wchłonięcie i tym większa siła uderzenia , czyli % więcej many zabierze tarcza ale więcej many dostanie się z wchłonięcia ;)

I proszę już tak nie lamentować o niskolevelowych zaklinaczy inne klasy maja jeszcze gorzej i jakoś sobie radzą ( brak złotych książek)


Quote:

Originally Posted by Shellerini (Post 16779)
Wybaczy pani ale jedyną podróba na Polskich serwerach jesteś TYLKO TY

No tak przepraszam może nie podróba, może marna imitacja ahmeda :D

Dark Queen 01-07-2014 11:16 AM

Quote:

Originally Posted by Pelagia (Post 16782)
Wchłonięcie magii

..... no tak ale jak się ciska tylko pożar wewnętrzny to nawet nie ma czasu się sprawdzić pozostałych czarów.

Tak piszesz o PRAWDZIWYCH zaklinaczach ognia... Coz, moja postac jest wiec nieprawdziwa. Rzadko kiedy uzywam pozaru wewnetrznego.


Btw... wiecej intela = wieksza tarcza = wieksze wchloniecie magii = wieksza roznica w niedoborze many
Zadziwiajace, ze najwiecej do powiedzenia maja osoby, ktore nie graja postacia zaklinacza ognia.

Dark Queen 01-07-2014 11:24 AM

Quote:

Originally Posted by Sir Vimes (Post 16747)

Nie mówimy, że jakoś nie zostanie w najbliższym czasie zmieniony procent zabieranej many, ponieważ na pewno są zbierane dane na temat aktualnej użyteczności skilla, ale na pewno nie wróci on do swojej poprzedniej formy.
]

Moja propozycja, wniosek..: zamiast kombinowac /"zbierac dane"/ nie wiadomo jeszcze ile czasu na ustalenie procentowej wartosci, ile many powinna zabierac magiczna tarcza dajcie zaklinaczom ognia rowniez buffa z regeneracja. Nie robiac tego i tak zaklinacz ognia zawsze pozostanie gdzies w tyle za uprzywilejowana w tym momencie klasa zaklinacza lodu. Buff dajacy rowne szanse powinien skonczyc dyskusje.

Pelagia 01-07-2014 12:00 PM

Quote:

Originally Posted by Dark Queen (Post 16784)
Moja propozycja, wniosek..: zamiast kombinowac /"zbierac dane"/ nie wiadomo jeszcze ile czasu na ustalenie procentowej wartosci, ile many powinna zabierac magiczna tarcza dajcie zaklinaczom ognia rowniez buffa z regeneracja. Nie robiac tego i tak zaklinacz ognia zawsze pozostanie gdzies w tyle za uprzywilejowana w tym momencie klasa zaklinacza lodu. Buff dajacy rowne szanse powinien skonczyc dyskusje.

hehehe a to dobre to dajmy bufa uzdrowicielom i szpiegom też bo im many też brakuje aha i zapomniałem ryckom też .

hmmm wogóle BUFA DO REGENERACJI MANY DLA WSZYSTKICH !!!!!!!!!!!!!!


PS. Pani DQ gram zaklinaczem ognia i jakoś sobie radzę po zmianach jest trudniej ale nie napiszę, że gra jest niemożliwa trzeba się trochę więcej wysilić, hehehe i mam też podróbe zaklinacza na 63 i też jakoś sobie radzę może teraz idzie to trochę wolniej ale tragedii nie ma .

PS. nigdzie nie napisałem, że prawdziwy zaklinacz używa tylko p.w proszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem i sprawdzić co to ironia

Dark Queen 01-07-2014 01:20 PM

Dlaczego w tej sytuacji zaklinacz lodu ma miec taka przewage w regeneracji many? Wybacz, nie rozumiem.

Btw- zasiadz moze do szkolnej lawy i przypomnij sobie mat. szkoly podstawowej. Ironia wymaga dwoch poziomow wypowiedzi... W Twoim
"..... no tak ale jak się ciska tylko pożar wewnętrzny to nawet nie ma czasu się sprawdzić pozostałych czarów." jakos nie zauwazam drugiego poziomu.. czyli jest to zwykla zlosliwosc.. Moze zajmij sie lepiej prosta, sensowna dyskusja na powyzszy temat zamiast wyrzucac z siebie zlosliwosci. Bo jesli tylko w tym celu sie wypowiadasz w temacie... moze oszczedz sobie dalszych postow.

Hiob 01-07-2014 02:46 PM

Perfekcyjna Pani Domu wydała dyspozycje ... zamilczże gawiedzi ! :D

Fandango 01-15-2014 05:31 PM

kultura w domu i zagrodzie
 
Panie Hiob - abstrahując od meritum dyskusji - opanuj się Pan. Wystarczy że na serwie jesteś Pan jaki jesteś, tu już nie musimy wysłuchywyć Pańskich (kulturalnych inaczej) wynurzeń...

pozdrawiam,

F

Dark Queen 01-20-2014 12:56 PM

Jak tam? Nadal trwaja prace i zbieracie informacje? Troche dlugo to trwa, unieruchomienie samodzielnego istnienia na planszy zaklinaczy OGNIA zajelo Wam znacznie mniej czasu. Ile trzeba jeszcze czekac na jakies zmiany? Te, ktore wprowadziliscie do tej pory skierowane sa TYLKO I WYLACZNIE w celu usuniecia zaklinaczy OGNIA z planszy. Jak juz wspominalam- zaklinacz lodu na zlotej ksiazce ma dokladnie 12% regenu many co 15 sekund- czyli pelny regen zuzytej many gdy istnieje ponowna mozliwosc zalaczenia magicznej tarczy. Wspanialy balans, nie ma co. Zaklinacz lodu- regen many 4%/ 5 sek, czyli tarcza nie powoduje ubytku many. Zaklinacz ognia musi czekac na regen nascie minut (!!!) tylko po to, by moc pograc z 3 minuty. Czyli NIE MA dla zaklinacza OGNIA wbicia zlotych fachow, zbierania klejnotow ulepszenia czy medalikow, by zbic podatek. Poza tym- jest blad w grze i nawet zaznaczajac mobka TABULATOREM ciagnie postac w cala elite, jakby miala noz, nie kostur.
Czekacie az co poniektorzy, delikatnie piszac.. ZDENERWOWANI wprowadzeniem wspanialych zmian majacych na celu balans klas- skonczyli z gra (czytaj- przestali grac = inwestowac realne pieniadze w kupno szmaragdow)?

Malkonex 01-20-2014 08:56 PM

Trzeba nauczyc sie oszczedzac mane...DQ nie ma co tu wypisywac i tak nic nie zostanie zmienione w tym kierunku

Aeval 01-21-2014 09:34 PM

Generalnie podsumowując postać zaklinacza ognia została po prostu zepsuta i zupełnie nie rozumiem po co ta tarcza została po prostu zlikwidowana, bo próby jej użycia powodują wyeliminowanie postaci z walki(całkowita strata many). W ogóle co to komu przeszkadzało? Ta umiejętność jedynie niwelowała najmniejszy pancerz zaklinaczy. Z tego co widzę to taki strzelec np. ma trzy krotnie więcej pancerza. Oczywiście postacie na tym samym poziomie. Więc co to komu przeszkadzało? Może taki strzelec ma mniejsze obrażenia? Pewnie zasięg ma mniejszy? No z tego co się orientuje to nie. Z tego co się orientuje, to zanim taki zaklinacz będzie mógł cokolwiek zrobić strzelcowi, to dostanie krytyka, nakryje się nogami i... wyląduje u wskrzesiciela. Więc po co zwiększać dysproporcje? Proponuje przyznać się do błędu i przywrócić poprzednie umiejętności zaklinaczy. Myślę, że przyznanie się do błędu to jednak mniejsze zło, niż trwanie w nim. Robicie trochę krzywdy graczom. A tak w ogóle, z mojego podwórka to dla czego diamentowy obrońca nie ma przepisu na fioletową książkę? Zdaje się, że już wszystkie postacie mają? Taka prywata :-P. Pozdrawiam wszystkich

Malkonex 01-22-2014 04:25 PM

Nie wiem po co sie wypowiadasz skoro nie wiesz jak wyglada gra strzelca...Nie wiesz jak ciezko bylo przebic sie strzelcowi przez tarcze,a co gorsza zabic zaklinacza.Teraz jest to łatwiejsze i mysle ze ulatwilo gre kazdemu...Oczywiscie nie ma to jak bronic swojej klasy i rozumiem was.Pamietam jak kazdy zmienial klase na zaklinacza.Moze teraz pora znow zmienic klase?
Nie wiem co wam przeszkadza ta tarcza.Taki strzelec czy rycerz posiada srednio 10k many i nie narzeka.Mocni zaklinacze maja okolo 300k punktow many i maja problemy. Jak widac nikomu nie dogodzi :)

Dark Queen 01-22-2014 10:03 PM

Quote:

Originally Posted by Malkonex (Post 16881)
Nie wiem co wam przeszkadza ta tarcza.Taki strzelec czy rycerz posiada srednio 10k many i nie narzeka.Mocni zaklinacze maja okolo 300k punktow many i maja problemy. Jak widac nikomu nie dogodzi :)

Naprawde nie rozumiesz, ze jesli mana jest zabierana procentowo i nie ma regenu, to niezaleznie ile posiada sie many wlaczenie tarczy zawsze zabierze 1/8 paska? Nie ma elki, ktora napelnila by jak u klasy posiadajacej niewielka ilosc /many/ (niemal) calego paska co 2 minuty? Potrzebne jest minimum kilkanascie minut na regeneracje?
I tak naprawde niemalym utrudnieniem jest to, ze stala sie /magiczna tarcza/ skillem aktywnym- trzeba jeszcze dokopac szczegolnie jednej klasie ubytkiem many, ktory sie bardzo dluuuuuuuuuugo regeneruje?

Nemezis. 01-31-2014 04:52 PM

Jeżeli chcecie wyrównać możliwości zaklinaczy i lodu i ognia dajcie im mieszankę tych skili różniącym się tylko jednym ochrono od wody i ognia. Awięc lodowa regeneruje manę zwiększa ilość intela i ochronę od wody a ogniowa to samo zwiększa intela regeneracje many i ochronę ognia w ten sposób i wilk syty i owca cała . Ponieważ obie klasy jak wiemy czerpią uderzenia z intela co da wyrównanie w walce pvp i dropkaniu w jaskiniach. co do samego włączania tarczy pomysł fajny bo się włączy w tedy kiedy gracz chce co niweluje ilość obrony w klasie

Dark Queen 02-12-2014 12:10 PM

Quote:

Originally Posted by Nemezis. (Post 16965)
Awięc lodowa regeneruje manę zwiększa ilość intela i ochronę od wody a ogniowa to samo zwiększa intela regeneracje many i ochronę ognia

Dawno nie zagladalam do tematu, wiec nie wiem z kiedy jest ten post. Nie ma jak to wypowiadac sie w temacie, ale nie miec pojecia o czym sie pisze. Czy moze grajac obydwiema klasami cos przegapilam?^^ Od kiedy jakikolwiek buff zaklinacza ZWIEKSZA intela?? Ciekawa teoria. Buffy wplywaja TYLKO na ilosc lub regeneracje MANY, nie zas intela (i oczywiscie /procentowa/ ochrone przed dana magia- wody lub ognia).

Pelagia 02-12-2014 01:33 PM

Quote:

Originally Posted by Dark Queen (Post 17064)
Dawno nie zagladalam do tematu, wiec nie wiem z kiedy jest ten post. Nie ma jak to wypowiadac sie w temacie, ale nie miec pojecia o czym sie pisze. Czy moze grajac obydwiema klasami cos przegapilam?^^ Od kiedy jakikolwiek buff zaklinacza ZWIEKSZA intela?? Ciekawa teoria. Buffy wplywaja TYLKO na ilosc lub regeneracje MANY, nie zas intela (i oczywiscie /procentowa/ ochrone przed dana magia- wody lub ognia).


No właśnie jak to dobrze, że się potrafi czytać ze zrozumieniem. Nie ma to jak nabijanie pustych postów, już pisałem jeden skill pożar wewnętrzyny i to cię ogranicza :eek::eek:. Przełoże z polskiego na nasze to była propozycja. Nikt nie napisał, że tak jest .

Dark Queen 02-13-2014 07:15 AM

Quote:

Originally Posted by Pelagia (Post 17065)
No właśnie jak to dobrze, że się potrafi czytać ze zrozumieniem. Nie ma to jak nabijanie pustych postów, już pisałem jeden skill pożar wewnętrzyny i to cię ogranicza :eek::eek:. Przełoże z polskiego na nasze to była propozycja. Nikt nie napisał, że tak jest .

Piszesz, ze u gory, wypowiedz Nemesis to propozycja? Hm.. pisac jasno, po polsku by NIE zaszkodzilo. Slowa tam o tym brak.


All times are GMT. The time now is 12:09 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.