efektywnosc strzelca na gierkach
obecny system naliczania efektywnosci sprawia ze strzelec jest jedna z najgorszych klas jesli nie najgorsza na gierkach, powinno to zostac naprawione bo sorki ale nie po to robie postac i ja ulepszam zebym potem nie mial szans na koczku i innych grach wyprzedzic tanka albo rycerza co maja ocenke o jakies 8k mniejsza na postaci i smoku, co za sens, a oczywiscie bos na mnie sie rzuca i musze go jeszcze tankowac, sie nie dziwie ze strzelcom grac sie wielu odechcialo przy wykokszonych zaklinaczach i uzdro i nawet na gierki sie odechciewa lazic jak sie widzi jak jakis 73 rycek co ledwo 10k ocenki zrobil, o smoku nie ma co wspominac, bierze mnie jak chce i moge sie dwoic i troic i tak nie mam szans go wyprzedzic
|
Ogólnie rzecz ujmując masz rację, naliczanie efektywności jest złe i promujące niektóre tylko klasy. Uzdro nawet nie dotykając bossa potrafi zająć pierwsze miejsce, gdzie strzelec czy nawet rycerz musi się wykazać niezłym refleksem i umiejętnością gry. Ognio- czy lodo- mistrze, też raczej nie narzekają na efektywność. Kuriozalnym dla mnie natomiast jest naliczanie efektywności dla obrońców. Z kolosalna ilością życia nie straszny mu żaden boss, a używając jednego tylko klawisza jest nie do pokonania w efektywności. Niestety mana potrzebna zawsze i wszędzie i każdemu. Nie mów więc że strzelec tak bardzo pokrzywdzony, proponuję zmierzyć się na miedziance - bo moim zdaniem w takim systemie naliczania to właśnie miedzianka stworzona dla strzelca.
|
ja mam proste rozwiazanie dla gier i efektywnosci i balansu klas tylko czy rosyjskie glowy to obejma w swojej wspanialosc a wiec tak
co uzaleznia efektynaosc i balans 1 liczy sie lvl postaci nie moze byc takiego czegos ze np lvl 80 jest kladziony przez lvl 70 i to z nizsza ocenka * mowa o zaklinaczach z 70 lvl 2 teraz ocenka postaci im wyzsza tym wieksza szansa wygrywania czyli walcze np 80 lvl z 82 z tym ze mamy podobne ocenki wiec tu wkraczaja umiejetnosci gry ale jezeli 80lvl walczy z np 86 i ocenka jest podobna to wiadomo ze bedzie gorzej wygrac z takim 86 lvl 3 i ostatnia sprawa umiejetnosci prz porownywalnych postaciach ocenka i lvl to umiejetnosci szybkosc nakaladania sklli sie liczy kolejnosc ich uzywanie czyli 1 slowem umiejetnosci proste i logiczne a nie jak teraz jakas paranoja nie balans czy efektywnosc na grach jaja sobie robia z nas nic wiecej pozdrawiam serdzecznie ukochana administracje |
Quote:
|
Quote:
|
Diamencik zły ni jest ;) bardziej pod pomoc zrobiony <<moim zdaniem>> ma dwa fajne skille np ochroniarz który przekierowuje atak np bossa na diamentowego obrońce i też jest fajny skill niezłomna obrona czy jakoś tak gdy bohater jest ranny 20% mniej obrażeń i to na 1 poziomie każda klasa ma swoje plusy i minusy ;)
P.S. I jak uważacie że strzelec ma kiepską sytuacje to pograjcie diamencikiem :) |
Byłam na Kikimorze 3-osobowym teamem, w którym byli też Romic i Tob, a więc trzech strzelców i przeszliśmy całą grę w mniej niż 4 min (przyznaję że akurat ja niewiele zrobiłam;) ) Nie rozumiem narzekań na efektywność strzelców akurat, oni obydwaj mieli efektywność o jakiej tylko pomarzyć można.
I jako uzdro na 70 lvl-u uwielbiam Kikimorę, na tej grze królujemy..... niestety jest to jedyne miejsce triumfu uzdrowicieli. Przyznaję jednak, że akurat w tym wypadku, CAŁKOWITY brak balansu w tej grze, jest na korzyść uzdrowicieli:) |
All times are GMT. The time now is 01:44 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.