FRAGORIA - New MMORPG | Online Game

FRAGORIA - New MMORPG | Online Game (http://forum.fragoria.com/index.php)
-   Ogólne Omawianie (http://forum.fragoria.com/forumdisplay.php?f=57)
-   -   Proszę o kilka wyjaśnień odnośnie sojuszy. (http://forum.fragoria.com/showthread.php?t=5360)

Scourer 07-29-2013 03:43 PM

Proszę o kilka wyjaśnień odnośnie sojuszy.
 
Konkretnie chodzi mi o to, że:

1. jeden sojusz może prowadzić wojnę z dwoma innymi sojuszami gdzie na wiki było podane iż wojna może być tylko z jednym sojuszem

2. o co chodzi z wykupywaniem się bo po licytacji pola są nieaktywne i nie można ustalić stawek monet/odznak/surowców za które zaakceptowalibyśmy wykupienie się od wojny

3. po rozpoczęciu wojny na karcie wykupu jest napisane, że możesz się wykupić ale nadal wszystko jest nie aktywne i zniknęły pola dla surowców pozostało tylko domyślne 1000 monet których nie da się zmienić

4. dlaczego po dosłownie dwóch godzinach nasi przeciwnicy "się wykupili" chociaż nie było, żadnego komunikatu/informacji o ustaleniu wykupu, możliwości jego zwiększenia, a przede wszystkim, że nie przyjąłem/zatwierdziłem czyli nie zgodziłem na jakikolwiek wykup tylko po prostu nagle wywaliło nas z lokacji na nasz serwer, przecież jeśli ktoś proponuje wykup to druga strona musi się na niego zgodzić !

5. nawet jeśli to jest zepsute i działa z jakiegoś chorego automatu po najniższej stawce czyli 1000 monet to dlaczego tych monet nie dostaliśmy i dlaczego wrogowie mogli w ogóle to zrobić skoro ja miałem te pola nieaktywne.


Może wreszcie ktoś KOMPETENTNY udzieli jakiś wyjaśnień bo jak do tej pory to wszystko jest robione "metodą prób i błędów" i nic nie działa tak jak było opisane na wiki, np: było podane ze licytacja jest do 21:00, a w rzeczywistości licytacja trwała do 22:00. Do tego napis ile pozostało czasu do końca jest za długi i czas jest wyświetlany pod klawiszem i jest niewidoczny.

*ahmed* 07-29-2013 04:29 PM

ad1. Jeden sojusz może prowadzić tylko jedną wojnę w danym momencie - sytuacja dwóch wojen jest efektem błędu gry.
ad2. Pola do ustalenia stawki daniny aktywne są zaraz po zakończeniu aukcji (21:00) lub później po około 22:00 (prawdopodobnie wynika to z jakiegoś błędu gry)
ad3. Zapewne wynika to z sytuacji, że drugi sojusz ustalił taką wielkość daniny. W oknie tym widzimy daninę, jaką ustawił walczący z nami sojusz. Druga sprawa - opcje w tym oknie są zaciemnione, jeśli nasz sojusz nie dysponuje dostateczną ilością zasobów koniecznych do wykupu.
ad4.Danina płacona jest przez stronę która poddaje się w wojnie. Do zapłaty daniny nie potrzeba zgody zwycięskiego sojuszu - udziela on jej w momencie ustalania oczekiwanej wysokości daniny. Druga strona nie musi się godzić na zapłatę daniny w momencie jej dokonywania przez przegranych.
ad5. Patrz ad3 i ad4. Nie wiem jak mogło się stać, iż danina nie zasiliła kasy Waszego sojuszu. Do tej pory w tej kwestii wszystko działało prawidłowo.

Aukcja trwa do 21:00 nie do 22:00 - proszę nie wprowadzać pozostałych graczy w błąd - proszę sprawdzić swoją strefę czasową, może w tym jest problem (aukcja kończy się o 21:00 czasu serwera). Napis jest za długi - zgadza się i będzie to poprawione. Proszę o podanie konkretnych przykładów niezgodności opisu z wiki ze stanem faktycznym - opis zostanie naprawiony, jeżeli takie sytuacje faktycznie mają miejsce.

PS.

Mam nadzieję, że okazałem się wystarczająco KOMPETENTNY ;)

Scourer 07-29-2013 05:04 PM

Quote:

Originally Posted by *ahmed* (Post 14668)
[...]
ad4.Danina płacona jest przez stronę która poddaje się w wojnie. Do zapłaty daniny nie potrzeba zgody zwycięskiego sojuszu - udziela on jej w momencie ustalania oczekiwanej wysokości daniny. Druga strona nie musi się godzić na zapłatę daniny w momencie jej dokonywania przez przegranych.
[...]

No wszystko ok, ale po co jest ustalenie wykupu (monety, surowce i odznaki) skoro nie mogę tych warunków odrzucić/ustawić większych i przegrany wykupuje się za podstawową stawkę? Nikt z własnej woli nie będzie dawał więcej niż musi. Po prostu niech będzie standardem, że jak ktoś nie chce uczestniczyć w wojnie to klika wykup za 1000 monet i po wojnie - tyle, że wtedy całe wojny tracą sens. Właśnie w wykupie chodzi o to, że przegrany proponuje np 1000 a ja dajmy na to 10000, on inna kwotę, czy dokłada surowce i ja się zgadzam albo dalej się targujemy i wojna trwa.

P.S.
Co do wiki to podawałem co pamiętałem bo oczywiście nie działa i nie da się nic teraz sprawdzić :(

Rayne 07-30-2013 01:54 AM

Mam inny pomysł à propos danin, to powinna być jedna zasada.

W momencie ustalania danin (tj. po licytacji) powinno być tak, że:

Danina wymagana od wrogiego sojuszu powinna obowiązywać do momentu zniszczenia Twierdzy przeciwnika. Jeśli sojusz w którym się znajduje zniszczy Twierdze przeciwnika obowiązuje danina którą mój sojusz ustawił, ale tylko dla mojego sojuszu. Dla przeciwnika obowiązuje jego danina, którą w razie wykupu dostaje mój sojusz.
Skąd taki pomysł, otóż stąd, że Twierdza jest/powinna być najważniejszym budynkiem w sojuszu i każdy gracz w nim znajdujący się powinien jej bronić.
W efekcie prowadzi to do różnego rodzaju taktyk i strategi prowadzenia wojny od momentu jej licytacji :-D, co tylko urozmaici grę.

Zuby 08-04-2013 08:41 PM

hmmm i kto to kogo w bład wprowadza ? kolejny tydzień kasa wydana a wojny nie ma :(

Licytacja jednak po 22:00 jest możliwa.

Scourer 08-04-2013 09:02 PM

Quote:

Originally Posted by *ahmed* (Post 14668)
Aukcja trwa do 21:00 nie do 22:00 - proszę nie wprowadzać pozostałych graczy w błąd - proszę sprawdzić swoją strefę czasową, może w tym jest problem (aukcja kończy się o 21:00 czasu serwera).

Kolejny tydzień i znowu jakieś problemy !

Aukcja jest JEDNAK DO 22:00 a dokładnie kończy się 22:01 co już na powyższym ss widać.

Ja zaś chciałem opisać jak to wyglądało z mojej strony: Zalicytowaliśmy, wygraliśmy, mieliśmy wojnę I O DZIWO DZIŚ MIAŁEM AKTYWNE POLA DO USTALENIA DANINY tyle, że jak już wpisałem jaka wysokość by nas interesowała i miałem kliknąć klawisz "żądaj daniny" zamknęło mi nagle to okienko sojuszu, a jak otworzyłem je ponownie to już ustalanie daniny miałem nieaktywne, a w miejscu gdzie podany jest przeciwnik jest puste pole :confused: (czyli wojny brak? znowu cuda?)

PO PROSTU SUPER ! Albo zróbcie żeby to działało jak należy albo skończcie w ogóle zabawę w te wojny :mad:

Scourer 08-04-2013 10:34 PM

Przepraszam za post pod postem (bez komentarza brak możliwości edycji własnego postu w dowolnym momencie) ale o godzinie 00:01 okazuje się, że jednocześnie MAMY WOJNĘ I JEJ NIE MAMY:

1. Jak widać jeden sojusz może mieć wojnę z dwoma !
2. Mimo to oczywiście jak pisałem mam nieaktywne ustalanie wykupu - i nie mówcie, że to dlatego bo czas minął, minął ale wcześniej było też nie aktywne
3. Klikam na sojusz z którym mamy wojnę...
4. ... ale nie daje się wejść !

Tyle ss wystarczy dla administracji żeby wreszcie pojęła, że COŚ Z TYMI WOJNAMI JEST NIE TAK???

Zuby 08-04-2013 10:40 PM

Quote:

Originally Posted by Scourer (Post 14725)
Przepraszam za post pod postem (bez komentarza brak możliwości edycji własnego postu w dowolnym momencie) ale o godzinie 00:01 okazuje się, że jednocześnie mamy wojnę i jej nie mamy:

1. Jak widać jeden sojusz może mieć wojnę z dwoma !
2. Mimo to oczywiście jak pisałem mam nieaktywne ustalanie wykupu - i nie mówcie, że to dlatego bo czas minął, minął ale wcześniej było też nie aktywne
3. Klikam na sojusz z którym mamy wojnę...
4. ... ale nie daje się wejść !

Tyle ss wystarczy dla administracji żeby wreszcie pojęła, że COŚ Z TYMI WOJNAMI JEST NIE TAK???

No właśnie i to trochę, żenujace jest 7 tygodni już jak są sojusze i takie błędy dalej są. Kolejny tydzień przepadł bo dalej błędy , które były zgłaszane tydzień temu "ale niby wszystko działa poprawnie" i na wszystko trzeba mieć ss :(. Zamiast bawić się jak reszta to tylko trzeba siedzieć i robić ss , bo oczywiście nie mam innej możliwości sprawdzenia tego .

Zuby 08-05-2013 07:42 PM

Doczekamy się jakieś odpowiedzi a może naprawienia błędu ?

Sir Vimes 08-07-2013 02:12 PM

Błąd z podwójnymi wojnami został zgłoszony i programiści starają się znaleźć jego przyczyny.

Fragoria Team


All times are GMT. The time now is 06:45 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.