Thread: dobry wujek
View Single Post
Old 08-26-2013, 07:02 PM   #2
*ahmed*
Senior Member
Info
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 263
Default

Szanowny Graczu,
  1. nie mam pojęcia skąd się wzięła informacja o sprawdzeniu klienta w 20 sekund - jest to albo celowe oszczerstwo, albo bzdura wyssana z palca. Do wiadomości: prośba o sprawdzenie została wysłana w dniu 12.08 o godzinie 00:26, a odpowiedź uzyskałem tego samego dnia o godzinie 08:44 (dla liczących inaczej - ponad 8 GODZIN później)
  2. jak widać na załączonej wklejce z czatu - zapytanie dotyczy konkretnej daty i godziny oraz serwera i nicków postaci - jak wiadomo NIE MOŻE być dwóch identycznych nicków na jednym serwerze - kolejne oszczerstwo lub celowe wprowadzanie w błąd
  3. screeny/wklejki z czata Skype nie są dowodem na to, czy na różne konta były zalogowane różne osoby, czy jedna - to są dwie kompletnie różne sprawy, nie mające ze sobą nic wspólnego
  4. proponuje nauczyć się czytania ze zrozumieniem tego co się wkleja/pisze:
    Quote:
    Originally Posted by cierpliwa View Post
    (...)
    23:55 (server time)
    Poland-5
    (...)
    jak wół w wklejce jest, że chodzi o serwer Pol-5
  5. nie czuję się wystarczająco kompetentny, aby wypowiadać się na brak wiedzy innego super moderatora - do wiadomości: TAK - można sprawdzić dane każdego konta z jakiego IP się logowano w każdej sekundzie, co za tym idzie można określić kraj, miasto i dostawcę internetu - taki jest stan faktyczny; nie będę komentował błędnych odpowiedzi innych graczy
  6. Szanowny Graczu - grasz na tym samym serwerze co ja, więc nie rozumiem zdziwienia faktem braku odpowiedzi - jakoś inni gracze z serwera widzą, że ostatnio mnie nie było. Jak mam odpowiedzieć w sytuacji kiedy mnie nie było? Da się tu wyczuć zdecydowaną złośliwość.
  7. nigdy, powtarzam NIGDY, nie byłem stronniczy, a wręcz przeciwnie - zawsze surowiej karałem graczy z gildii w której gram, niż tych spoza niej. Mogą o tym zaświadczyć najlepiej te osoby, które kiedyś grały ze mną w gildii i miały dłuuugie bany.
  8. zapytanie i mail został skierowany do suportu i sporządzony był w tonie skargi na mnie. Nie wyobrażam sobie, abym miał sam odpowiadać na skargę skierowaną przeciwko mnie - byłoby to z mojej strony nie w porządku i zaprzeczało jakimkolwiek przyjętym standardom. Natomiast mogę powiedzieć tyle - mam odpowiedź na postawione pytania - dostałem je 15 sierpnia, kiedy to w reakcji na wiadomość poprosiłem o ponowne sprawdzenie tej sprawy. Uzyskałem wyczerpującą odpowiedź na ten temat, jednak z uwagi na nieobecność nie byłem w stanie nic z tym dalej zrobić. W skrócie mogę napisać tyle, że zostałem wprowadzony w błąd. Po kolejnym sprawdzeniu okazało się, iż wszystkie 3 konta zalogowane były z różnych IP - dlatego za tą omyłkę i niesłuszne oskarżenie w imieniu Administracji przepraszam.

PS.
Uprzedzę i odpowiem na inne, nie zadane, pytanie: TAK - wysłałem do administracji prośbę o sprawdzenie konta *kropla* na forum - nie mam jeszcze odpowiedzi.

Mam nadzieję, iż wystarczająco jasno wypowiedziałem się w tym temacie, a na przyszłość proszę pohamować się ze złośliwymi uwagami i oskarżeniami. Nie mam w zwyczaju oskarżać kogokolwiek o cokolwiek, dopóki nie dokonam sprawdzenia - działałem na podstawie informacji uzyskanych z administracji.

pozdrawiam

*ahmed*
*ahmed* is offline  
Reply With Quote