Klasa Szpieg
W ciągu najbliższych tygodni dojdzie do odświeżenia dotąd niedocenianej klasy Szpiega!
Szpiedzy będą mogli zadawać obrażenia jednocześnie bardzo wielu wrogom, kryjąc się jednocześnie w cieniu walki, siać panikę w szeregach wroga, a nawet doprowadzać do ataków na własnych towarzyszy. Ponadto szpiedzy mogą wysysać życie ze swych wrogów i osłabiać ich obronę.
Umiejętności Szpiega (możliwe, że zajdą tutaj jeszcze pewne zmiany):
Strzały Przebijające Pancerz - osłabiają pancerz wroga. Efekt sumuje się trzykrotnie.
Głębokie Rany - umiejętność narzuca na wroga efekt, który zabiera HP przez 10 sekund.
Grad Strzał – postać ostrzeliwuje kilku wrogów.
Ogniste Strzały - działanie podobne do Gradu Strzał, ale zadaje obrażenia od ognia.
Wampiryczne Strzały - w trakcie działania tej umiejętności każdy strzał we wroga leczy postać.
Siewca Paniki - przez krótki okres czasu postać pod wpływem tej umiejętności nie jest w stanie używać umiejętności, atakować, używać eliksirów.
Strzała Obłędu - umiejętność powoduje atak na najbliższy cel - niekoniecznie wrogi.
Lustrzane Bonusy dla Szpiega:
1. Głębokie rany - działają nie tylko na cel, ale też na 5 innych wrogów znajdujących się najbliżej niego.
2. Dwukrotne zmniejszenie odpoczynku umiejętności Szybkie Strzelanie.
3. Zwiększenie czasu działania Wampirycznych Strzał do 10 sekund.
4. Grad strzał obniża o 50% pancerz 5 wrogów.
W najbliższym czasie pojawią się także informacje o zmianach w klasie Strzelca oraz kilku innych nowościach. Oczekujcie wieści!
Mamy nadzieję, że zmiany się Wam spodobają
|