View Single Post
Old 03-18-2013, 03:14 PM   #1
*ahmed*
Senior Member
Info
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 263
Default Święto Roku Smoka

Święto Roku Smoka

Informacje ogólne
W czas obchodów Nowego 2012 roku na was czeka duża różnorodność bardzo pasjonujących zadań i bitew z fantastycznymi i mitologicznymi istotami, które dadzą wam możliwość zagłębienia się w niepowtarzalną atmosferę zimowego święta Nowego Roku.

Mroźna Góra
Gra można wybrać w systemie podpisu, w trakcie trwania eventu. Dzięki tej grze zdobędziecie Śnieżynki niezbędne podczas Święta Nowego Roku.

Warunki udziału
Grę przeprowadza się w następujących przedziałach levelowych:
• 1-9
• 10-20
• 21-30
• 31-40
• 41-50
• 51-60
• 61-70
• 71-90

Tworzenie grupy
Grupę tworzy się przy uwzględnieniu poniższych warunków:
• Do rozpoczęcia gry niezbędnych jest 10 graczy.
• Zaczynając od przedziału 21-30, wśród graczy powinien być jeden wojownik i jeden uzdrowiciel.
• Możliwość wejścia grupą dostępna.

Przebieg gry
Gra jest podzielona na dwie fazy.

Przygotowanie
• Czas trwania fazy 1 min.
• Na wszystkich graczy nakłada się buff Łaska bogów z czasem trwania do początki następnej fazy.
• Gracze przebywają w zamkniętej strefie startowej oddzielonej od głównej strefy gry.

Walka
• Czas trwania fazy 30 min.
• W trakcie tej fazy niezbędne jest przejść przez lokację, walcząc z monstrami i pokonać trzech bossów.
• Jeśli gra kończy się zwycięstwem nad końcowym bossem, wtedy jest wygrana i jest przydzielana nagroda. Jeżeli boss nie zostanie zabity, gra jest przegrana i nie ma żadnych nagród.

Bosy
Zabójstwo każdego bossa otwiera dostęp do kolejnej części lokacji. Zwycięstwo nad końcowym bossem kończy grę.
Mróz Trieskun
Posiada dwie zdolności:
1. Trzaskający mróz
• Raz na 4 sekundy boss zadaje wszystkim graczom naokoło niego obrażenia od magii śmierci
2. Zmrożenie
• Czas rzucenia 3 sekundy
• W trakcie rzucania czaru pojawia się informacja: Mróz Trieskun krzyczy: Przede mną się nie schowacie!
• W promieniu 10 pól od siebie boss wybieram jednego gracza. W promieniu 4 pól od gracza pojawia się AOE, który
• Zwalnia wszystkie postacie które znajduję się w strefie jego działania o 1000%
• W każdej sekundzie gracze otrzymują obrażenia od magii śmierci. Czas trwania 7 sekund.

Lodowy demon
Posiada dwie zdolności:
1. Lodowa burza.
• Czas rzucenia 10 sekund.
• W trakcie rzucania czaru pojawia się informacja: Lodowy demon krzyczy: Zabiorę reszty waszego ciepła!
• Wszyscy gracze w promieniu 9 pól odnoszą obrażenia od magii śmierci.
2. Lodowy pancerz
• Stosuje się po wykorzystaniu zdolności Lodowa burza.
• W trakcie rzucania czaru pojawia się informacja: Lodowy demon krzyczy: Lodzie, daj mi siły!
• Na bossa nakładana odporność na wszystkie rodzaje ataków, trwa aż do chwili zastosowania zdolności Lodowa burza.

Karaczun
Do zwycięstwa nad bossem niezbędne jest wyzwolenie Swaroga. To można zrobić dwoma sposobami:
1. Roztopić lód, skuwający Swaroga za pomocą chłodnych węgielków.
2. Zmniejszyć ilość HP bossa do 5%.
Posiada trzy zdolności:
1. Chłodne oparcie
• Czas rzucenia 3 sekundy
• W trakcie rzucania czaru pojawia się informacja: Ziemia pod Karaczunem lodowacieje!
• Pod nogami bossa pojawia się strefa o promieniu 4 pola. Jeśli boss się w niej znajduje jego obrażenia bossa rosną 3 razy. Czas działania 60 sekund.
2. Wezwanie Mroźnych
• Czas rzucenia 3 sekundy
• W trakcie rzucania czaru pojawia się informacja: Karaczun krzyczy: Zabawcie moją służkę
• Po rzuceniu czaru pojawiają się Mroźne:
• Ilość – 5 sztuk
• Stoi w miejscu
• Przy śmierci wyrzuca chłodne węgielki
3. Odwet Karaczuna
• Czas rzucenia 3 sekundy
• W trakcie rzucania czaru pojawia się informacja: Karaczun krzyczy: Oto mój odwet
• Po rzuceniu czaru na bosa nakładany jest buff, która zwraca 100% procent obrażeń graczom. Sam boss przy tym również otrzymuje obrażenia.

Finałowa bitwa
Po zwycięstwie nad Karaczunem jesteśmy świadkami jego finałowej bitwy z Svarogiem, który dzięki swojej sile zwycięża przeciwnika.
Po zakończeniu gracze otrzymują nagrodę

Nagroda
Ranking graczy jest ustalany zgodnie z systemem liczenia efektywności. W zależności od zajętego miejsca gracze otrzymują odpowiednią ilość Śnieżynek.
1. 10 Śnieżynek
2. 9 Śnieżynek
3. 9 Śnieżynek
4. 7 Śnieżynek
5. 7 Śnieżynek
6. 5 Śnieżynek
7. 5 Śnieżynek
8. 5 Śnieżynek
9. 5 Śnieżynek
10. 5 Śnieżynek
W tej grze nie zdobywa się doświadczenia.

Śniezynki
Śnieżynki – podstawowa waluta eventu.
W sakiewce będzie można kupić:
1 Śnieżynka = 100 szmaragdów lub 2 fioletowe odznaki.
5 Śnieżynek = 1 kufer.
Z kufra można otrzymać:
• Śnieżka. Prawdopodobieństwo 100 %.
• Uprząż. Prawdopodobieństwo 50 %.
• Fajerwerki. Prawdopodobieństwo 50 %.
• Łuska czarnego smoka.
• Buff Podkowa szczęścia . Przy każdym otwarciu kufra nakłada się na postać i powiększa szansę otrzymywania Łuska czarnego smoka o 1%.
*ahmed* is offline