|
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Witam,
Chciałem się zapytać dlaczego nie została zamieszczona żadna informacja na temat droższych usług w grze? tak będzie już na stałe? czy to tylko chwilowy błąd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Jeśli to nie jest błąd to gratuluje administracji pomysłu na lepszą grywalność
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
rozpowszechnianie nieprawdy |
![]()
wielokrotne lamanie regulaminu .
Last edited by NANOOUK; 08-17-2017 at 05:35 PM.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Informacja o podwyżce, a także o innych zmianach w grze znalazła się w wieczornym komunikacie.
__________________
Osservatore |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Nie no fajne tylko że teraz za 1 fioletowego itemka nawet 1 klejnota do gaszenia nie mozna kupic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Proszę zauważyć, że promocja na szmaragdy została sukcesywnie zwiększone z 100/150% do 350/380%, a ceny w sklepie pozostały niezmienione przez ten czas.
__________________
Osservatore |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Ponieważ: „Promocję można zdefiniować jako różnego rodzaju zabiegi i środki, za pomocą których doprowadza się do świadomości ludzi informacje i oceny dotyczące produktów (towarów lub usług) albo idei (koncepcji, nauk, programów wyborczych itd.). Cele te realizuje się między innymi poprzez informowanie, demonstrowanie, przekonywanie, zachęcanie, powtarzanie itp.”
W przypadku tej gry PROMOCJA ma na celu zachęcenie graczy do wydania realnych środków finansowych na wirtualną walutę, co z kolei przekłada się na dochód firmy będącej właścicielem tej gry. PROMOCJA z założenia nie przewiduje, że jej adresat będzie obciążony jej kosztami. Gdyby ceny w sklepie wzrastały wraz z oferowanymi promocjami, nie mówimy wtedy o PROMOCJI tylko o INFLACJI. No ręce opadają jak czyta się te "złote myśli". Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
* definicja za "Dziennikarstwo a public relations" pod red. Michała Gajlewicza, Warszawa 2015
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Junior Member
|
![]()
Servery od dluzszego czasu pustoszeja i na fragorii ciagle pozostaje jedna i ta sama "elita".Graczy coraz mniej a z czegos trzeba oplacic pracownikow.Prawda jest taka ze ta "Elita" tak czy siak ciagle bedzie ladowac mimo tych cen a skoro wiecej bedzie trzeba wydac to gra zarobi.Rumcela nie narzekaj tylko pomoz utrzymac nasza kochana gre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|