|
|
|
#31 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Senior Member
|
Witaj Ariella, może mają dużo zgłoszeń jak pisałam wcześniej. Przypomniałam 2x, że maila wysłałaś. Proszę o cierpliwość, lub napisz do nich czy po prostu takiego maila otrzymali.
|
|
|
|
|
#34 |
|
Senior Member
|
W wiadomości automatycznej od Supportu powinnaś mieć Ticket-Nummer. Sprawdź proszę w temacie wiad. i podaj mi ten numer.
|
|
|
|
|
#35 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Senior Member
|
Witam,
Jak pisałam wcześniej nie mam takich informacji. Jeśli nadeszła kolej Twojego zgłoszenia to proszę też wziąć pod uwagę, że muszą wszystko sprawdzić. Z tego co mi wiadomo, nie tylko Ty czekasz na odpowiedź z Supportu. Jeszcze raz proszę o cierpliwość. |
|
|
|
|
#39 |
|
Junior Member
|
zdaje sobie sprawe ze nie jestem jedyna tylko jak wspominalam nie wiem czy moje zgloszenie dotarlo? czy ktos przeczytal? czy sobie tak o gdzies wisi? a czekam juz bardzo dlugo jak by to uszlo czyjejs uwadze
|
|
|
|
|
#40 |
|
Senior Member
|
Napisałam ze 3x, podałam Twój ticket nr. więc Twój mail powinien zostać przeczytany.
|
|
|
![]() |
|
|