|
![]() |
#10 | |
Banned
Rozpowszechnianie kłamliwych i fałszywych pomówień |
![]() Quote:
Jednak ja o zaklinaczach, a oni w tej grze są zbugowani na maxa do tego ZROBIENI KOMPLETNIE NIELOGICZNIE - to gra drużynowa, a nie single player gdzie możesz robić postać wszechstronną, tu NIE MOŻE BYĆ klasy która równocześnie ma GIGANTYCZNE obrażenia i za razem JEST PRAKTYCZNIE NIETYKALNA, albo to albo to nigdy równocześnie (trzy podstawowe typy: 1 postać ma wielkie obrażenia i zero pancerza, 2 postać ma to i to ale jest wtedy średniakiem i nie może mieć wielkich obrażeń/wielkiego pancerza, 3 postać ma gigantyczny pancerz ale znikome obrażenia). Kiedyś łucznik był masakratorem, pozmieniano go i jest w miarę dobrze, teraz czas poprawić zaklinacza bo ktoś kto go projektował miał jakieś chore ambicje lub ZERO pojęcia o balansie klas. Największy w tej chwili błąd w tej grze jest stosunkowo łatwo naprawić: zaklinacz powinien mieć tarcze tylko ok. 2 sek (tak jak kiedyś miał przed zmianami) do ucieczki i to wszystko, życie ma mu dawać uzdrowiciel i tylko on ma go utrzymać przy życiu, jak go brak to zaklinacz ma padać na hita - proste i LOGICZNE !!! Dalsze błędy w zaklinaczach: - skoro przy różnicy 5 lv nie wchodzą krytyki to jakim cudem 63 lv zaklinacz ognia spala w 1 sek smoka na 78lv? jawny błąd w naliczaniu obrażeń, - skoro z każdą klasą jak się biję nie mam problemu z leczeniem się to dlaczego w momencie walki z zaklinaczem 85+lv albo wchodzi tylko klilka pierwszych leczeń albo nie wchodzi żadne i mogę tylko patrzeć jak spada pasek życia i ginę, nie mam na sobie żadnego ogłuszenia/ciszy/rozbrojenia najczęściej albo nie ma żadnej reakcji na wciskanie klawisza pod którym mam leczenie albo widzę jak pasek się rozwija ale nie daje życia (dzieje się to tylko w walce z zaklinaczami), - jak zaklinacz o 20 lv niższym poziomie może mnie spalać z całą siła jaką ma napisaną na skilu? powinien mnie palić 2 lub 3 razy słabiej, różnica lv tego wymaga inaczej po co wydawać majątek na wbijanie 86+lv? Podsumowując, zaklinacze są zbugowani i ta klasa powinna być jak najszybciej naprawiona, szczególnie naliczanie obrażeń i ich "nietykalność" gdyż psują w tej chwili przyjemność z gry. Na koniec ciekawostka kamienie wody (ochrona przed ogniem) dla chowańca i sposób ich działania: Mój smok 90lv, spalacz 70lv, pożar wewnętrzny i smok dostaje obrażenia po 11500, zmiana, zakładam kamienie wody na smoka ochrona przed ogniem 43%, pożar wewnętrzny i ... nadal te same obrażenia po 11500, a nawet przez chwilę jak odpalił się bonus zaklinaczowi to po 15600 !!! Wniosek KAMIENIE INKRUSTACJ I NIE DZIAŁAJĄ TO TYLKO JEDNA WIELKA ŚCIEMA BY WYCIĄGNĄĆ KASĘ OD GRACZY !!! czyli jak zawsze... |
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|