08-12-2015, 02:56 PM | #1 |
Senior Member
|
Zmiany w sojuszach - 12/13.08.2015
Drodzy Gracze!
Oto pełny wymiar zmian w systemie sojuszy : I. Od teraz nie będzie więcej wypowiadania wojny. Członkowie sojuszu mogą teraz wejść na terytorium każdego innego sojuszu jeśli różnica poziomów sojuszów wynosi +/- 1. Możecie atakować budynki, postacie kiedy tylko chcecie. Nadal pozostają aktywne zasady zadawania obrażeń budynkom (np. Nocna ochrona). Nie będą z budynków wypadać już surowce, złoto i fioletowe znaki, więc sojusz nie traci nic jeśli zostanie zaatakowany. Kiedy Twierdza (Kremlin) danego sojuszu zostanie zniszczona, wojna dla niego się kończy, to znaczy że członkowie tego sojuszu nie mogą wejść na terytorium innego sojuszu aż do następnego poniedziałku. W poniedziałek w nocy wojna zaczyna się na nowo, wszystkie zniszczone budynki, łącznie z murami odzyskują 40% punktów życia. II. W trakcie trwania wojny każdy z członków sojuszu będzie miał indywidualny ranking wojennej reputacji:
Od indywidualnego rankingu można odliczyć punkty jeśli: umrzesz na wrogim terytorium - 2 pkt Punkty te NIE są odliczane od punktów zbiorczych sojuszu. Za każde morderstwo - PK odliczana jest ilość punktów równych zdobytym punktom za morderstwo PK Również śmierć postaci nie gwarantuje zabójcy punktów jeśli postać zginęła min 3 razy w ciągu ostatnich 4 minut. Po zebraniu przez sojusz pewnej liczby punktów, dostaje on dostęp do nowych ulepszeń i przedmiotów w sklepie sojuszowym. Osobiste punkty rankingu wojennego pozwalają na zakupy w tym sklepie. Punkty sojuszu można sprawdzić w zakładce Twierdzy (Kremlinu) albo w zakładce sojuszu. Osobiste punkty można sprawdzić w zakładce Chwała w karcie postaci. III. Struktury Obronne i maszyny wojenne mogą teraz być ulepszane. Do ulepszeń będą potrzebne punkty sojuszu, złoto i zasoby sojuszu. Każdą fortyfikacje można ulepszyć niezależnie. Jednocześnie fortyfikacje mogą zostać skasowane, co przyniesie zwrot 25% ich ceny. IV. Ulepszenie wież 2 - drugi poziom: Obrażenia 15 000 - 25 000 Zasięg: 10 komórek 3 - trzeci poziom: Obrażenia 35 000 - 45 000 Zasięg: 10 komórek 4 - czwarty poziom: Obrażenia 55 000 - 65 000 Zasięg: 11 komórek 5 - piaty poziom : Obrażenia 75 000 - 85 000 Zasięg: 11 komórek Wieże można budować na obszarze środkowej wyspy z wyjątkiem obszaru 10 x 10 komórek wokół sekretnego wejścia. V. Wieże strażnicze - mogą być tworzone w twierdzy. Podnoszenie HP, naprawa oraz budowanie są podobne jak przy regularnych wieżach. Te nowe wieże są tak naprawdę miejscami odradzania się strażników. Jeśli w odległości 20 komórek od wieży pojawi się wróg wieża przywołuje 8 strażników (4 wojowników i 4 łuczników), którzy zaczynają ścigać cel. Jeśli przez 10 minut w zasięgu 20 komórek od wieży nie pojawi się wróg, strażnicy znikają. jeśli punkty życia wieży wynoszą 0 - strażnicy się nie odradzają. Każdy strażnik ma bonus 60% do wchłaniania. Co 20 sekund strażnikom odnawia się 20% Hp. Strażnicy mogą zostać ulepszeni co wpłynie na poziom HP i obrażenia. Wielkość obrażeń zależy od celu a obrażenia zadawane przez wojowników są niższe niż od łuczników. 1 poziom: Hp: 180 000 poziom (lvl): 70 2 poziom: Hp: 230 000 poziom (lvl): 75 3 poziom: Hp: 300 000 poziom (lvl): 80 4 poziom: Hp: 360 000 poziom (lvl): 85 VI. Maszyny wojenne Taran: 2 poziom: Hp 7 200 000 Obrażenia 320 3 poziom: Hp: 7 800 000 Obrażenia 420 4 poziom: Hp: 8 600 000 Obrażenia 580 Katapulta: 2 poziom: Hp: 1 500 000 Obrażenia 200 Zasięg 10 komórek 3 poziom: Hp: 2 000 000 Obrażenia: 280 Zasięg 10 komórek 4 poziom: Hp: 2 800 000 Obrażenia 360 Zasięg 11 komórek Maszyny (katapulty i tarany), które już zostały wytworzone nie podlegają aktualizacji. Po ulepszeniu produkcji każda następna produkowana maszyna wojenna będzie już posiadać nowe statystyki. VII. Nowy NPC pojawi się na ziemiach sojuszu (28/-229). Będzie można u niego nabyć następujące przedmioty:
W ciągu kilku najbliższych dni zostaną dodane też: Garnitur ślubny oraz unikalny wierzchowiec, który da swojemu właścicielowi nową aktywną umiejętność. VIII. Nowe osiągnięcie - Nieśmiertelny. Aby je wykonać będzie potrzeba 80 000 osobistych punktów wojennych. Postać, która wykona to osiągnięcie będzie miała 30% szansy na wskrzeszenie bez niczyjej pomocy. Życzymy miłej gry, Fragoria Team Last edited by Osservatore; 08-12-2015 at 09:10 PM.. |
|
09-01-2015, 09:23 PM | #2 |
Senior Member
|
Drodzy gracze,
"Kiedy Twierdza (Kremlin) danego sojuszu zostanie zniszczona, wojna dla niego się kończy, to znaczy że członkowie tego sojuszu nie mogą wejść na terytorium innego sojuszu aż do następnego poniedziałku" Taka informacja pojawiła się 13 sierpnia w ogłoszeniu. Pragniemy doprecyzować, że koniec wojny wymaga restartu serwera, aby wejść "w życie". Taki jest mechanizm gry. Taki był od samego początku i obowiązuje także innych, zbliżonych sytuacjach. Zniszczenie Twierdzy nie oznacza automatycznego "zamrożenia" ziemi sojuszu, przez co inny sojusz nie mógłby tam wejść w ciągu tego samego dnia (w godzinach wojen sojuszy). Przepraszamy za brak umieszczenia precyzyjnego opisu od początku wprowadzonej zmiany. Fragoria Team.
__________________
Osservatore |
|
|
|