04-18-2013, 01:24 PM | #1 |
Senior Member
|
Nowy system Sojuszy! Wojny Księstw cz.2!
Drodzy Gracze!
W dzisiejszym ogłoszeniu, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, opowiemy więcej na temat walk o Sojusznicze terytoria. Zastanawiając się nad założeniami tych walk, chcieliśmy osiągnąć kilka celi. Po pierwsze chcieliśmy dać Wam możliwość przeprowadzania epickich walk angażujących wielu graczy, jak i dających możliwość wykorzystywania machin wojennych (tarany i katapulty). To naprawdę bardzo ciekawe bitwy z udziałem wielu graczy, mogących stosować różne strategie – do tego celu stworzyliśmy zupełnie nową lokację. Mapa ta jest całkiem spora (około dwa razy większa od Fragorska), znajduje się na niej wiele otwartej przestrzeni, ale umieściliśmy tam również parę kluczowych punktów, jak i również kilka tajnych przejść. Po drugie nie chcieliśmy aby wojny Sojusznicze ograniczone były ramami czasowymi, tak jak ma to miejsce w przypadku bożków. Z jednej strony sprawi to, iż walka będzie bardziej nieprzewidywalna, a z drugiej w wojnie będą mogły brać udział małe, mobilne grupy atakujących. No i oczywiście aby uniknąć uczucia przymusu walki. Jak już wcześniej wspomnieliśmy terytorium przeciwnego Sojuszu można zaatakować o dowolnej porze dnia i nocy w ciągu tygodnia, przy czym zdobycie wrogiego zamku w nocy będzie znacząco utrudnione z uwagi na 90% zmniejszenie zadawanych budynkom zniszczeń. System taki czyni niezmiernie ważnym zwiad – dobrze zaplanowany, szybki atak z zaskoczenia może okazać się niezwykle skuteczny i bolesny dla obrońców. Jednak nawet taki atak nie przyniesie łatwego zwycięstwa, jeśli terytorium zamkowe będzie silnie ufortyfikowane. A więc teraz trochę więcej na ten temat. Jak już wcześniej wspominaliśmy na terytorium Sojuszu będzie można początkowo wznieść trzy budynki:
O ile bank, magazyn czy twierdzę zaliczyć można do kategorii budynków gospodarczych, o tyle wieże, bramy czy mury to konstrukcje obronne. Ich głównym zadaniem będzie wspomagać Sojusz w obronie swojego terytorium. Przez mur nie może przejść nikt, przez bramę przechodzić mogą tylko członkowie Sojuszu, do którego należy zamek, a wieże mogą atakować najeźdźców. Warto nadmienić, iż wszelkie budowle niszczyć można podobnie jak bramy w trakcie sobotnich walk o bożki – największe obrażenia zadaje się im taranami i katapultami. Katapultami można będzie przeprowadzić atak z dystansu, jednak obrażenia będą mniejsze niż te zadawane taranami. Zarówno machiny oblężnicze, jak i fortyfikacje obronne będzie można ulepszać. W kolejnym i ostatnim zarazem ogłoszeniu opowiemy o podatkach, wynagrodzeniu, tworzeniu sojuszu i wyborach. Mamy nadzieję, że zapowiadane zmiany uczynią rozgrywkę jeszcze ciekawszą. Fragoria Team Last edited by *ahmed*; 04-18-2013 at 01:27 PM.. |
|
|
|