|
|
![]() |
#1 | ||
Banned
Rozpowszechnianie kłamliwych i fałszywych pomówień |
![]() Quote:
Quote:
Co do leczenia to ja na nie nie narzekam mam konkretne z blasku ponad 80k, z lepszego też coś koło tego ale ja narzekam na MANĘ !!! im nie spada prawie wcale, a mi znika teraz w oczach po ostatnich zmianach. Tylko co mi po leczeniu nawet 80k, przy ilości życia ponad 100k jeżeli zaklinacze zadają takie obrażenia, że te 100k zbiją mi szybciej niż 1sek na rzucenie leczenia! Do tego mają kilka czarów w ruchu, a czarodziej tylko jeden gniew bo uzdrowienie na lustrach już ma czas rzucania jak ma się lustra. Last edited by *ahmed*; 05-01-2013 at 04:33 PM.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Not activated
|
![]()
Dlatego ja nie mam luster i rzucam sobie uzdrowienie jak chce i kiedy chce
![]() Sco a może więcej w inta zainwestuj niż w ducha? Uzdro to raczej postać defensywna niż bijąca. A jeśli Ty wolisz walczyć to może lepiej by Ci było iść w intelekt. Swoją drogą zastanawiałam się kiedyś jak by się takim uzdro grało, dopakowanym w inta a duch minimalnie żeby dać rade siebie wyleczyć. Może masz ochotę przetestować ![]() Last edited by Ariestria; 05-01-2013 at 05:06 PM.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banned
Rozpowszechnianie kłamliwych i fałszywych pomówień |
![]() Quote:
Quote:
Kilka uwag to tego co napisałeś: 1. masz tarczę wchłaniającą 25k? to teoretycznie blask i gniew powinien ci ją zbić (z krytykami ok 30-35k zadadzą) tyle, że NIGDY jakoś tej tarczy ci nie zbiłem, co więcej kilka osób może bić i może dopiero wtedy zniknie ale co się dzieje? Pojawia się znowu! Czyli zbijanie od początku. Tyle o tarczy. 2. piszesz, że zadasz 240k obrażeń w ciągu 12 sek, to jakim cudem już pierwszy hit zabiera mi prawie całe życie? trochę mi zostaje więc niech będzie, że zabrał mi 80k ale ja ok 50% wchłaniania mam (przy włączonej tarczy) czyli hit był za 120k co najmniej, w tym momencie chcę rzucić lepsze leczenie żeby się uleczyć owszem jakimś cudem czasem zdążę i się uleczę, ale 9 na 10 przypadków dostaję kolejnego, dobijającego hita nim w ciągu tej 1 sek rozwinie mi się pasek czaru to tyle jeśli chodzi o moje leczenie 3. inny przykład, atakuję mój smok (powinien zadać co najmniej ok 30k czyli teoretycznie zbić Ci tarczę - oczywiście teoretycznie bo nigdy to się jeszcze nie zdarzyło tarcza zawsze jest) uderzasz go, pada szybciej niż zdążę dać mu lepsze leczenie, smok ponad 100k życia pada na hita zero szans na danie lepszego które ładuje się 1 sek, owszem czasem się uda , część wchłonie/odbije nie ważne, grunt, że przeżyje więc teoretycznie powinienem go uleczyć (na stadionie myślę, że dałbym radę ale nie w walce na między serwerowej lokacji) ale lepsze leczenie pasek rozwija się smok życia nie dostaje, mamy strefę cudu, mam czas rzucam kolejne lepsze leczenie i co? nadal smok nie dostaje życia, w tym momencie ginie, owszem nie powiem kilka razy zdarzyło się, że miałem czas rzucić TRZECI raz lepsze leczenie lub weszło za pierwszym razem i smoka uleczyłem ale tylko po to żeby w następnej sekundzie padł na hita. Pytam się więc po co mi smok z założenia obrońca skoro pada od razu zamiast wytrzymać 3-4 takie uderzenia zanim padnie - bez leczenia oczywiście. 4. wyliczyłeś, że w ciągu 12 sek mógłbym wyleczyć ponad 900k obrażeń, może ale nie w walce bo nie mogę co sek rzucać lepszego skoro w walce zdarza się, że dopiero za 2 czy 3 razem wejdzie, dochodzą do tego ogłuszenia, cisze czy rozbrojenia i inne bonusy tylko z itemów, poza tym nie zawsze mam 80k leczenia to jest z krytykiem, a nie zawsze on wchodzi, mając trochę ponad 100k życia wystarczy, że tylko raz nie wejdzie czar tak jak powinien (pomijam przerwania, cisze itp), a jestem trupem. Więcej już mi się nie chce pisać, podsumowując na papierze może i tak by to wyglądało ale TYLKO na papierze. P.S. Tak na marginesie ja nie widzę sensu w staniu i leczeniu się, aż mana się skończy, może jakbym miał kilka os do pomocy na moim poziomie to wtedy byśmy cię ubili tyle, że jakbym ich leczył to nie siebie, do tego lepsze to nie globalka więc tylko jednego na raz, a to sprowadza nas do tego, że zaklinacz (czy Ty czy vulcanik lub akarik) i tak by nas wybił, a to już jest chore, żeby jedna walcząca klasa (NIEBĘDĄCA TANKIEM) wytrzymywała atak kilku postaci i jeszcze je wybijała ![]() Pomijam już, że nawet jak zbijemy tarczę to do zdjęcia jest jeszcze GRUBO ponad 100k życia i zanim to nastąpi to tacza znowu się pojawi. Tak czy inaczej TYLKO ZABRANIE TARCZY ZAKLINACZOM może przywrócić balans w grze bo wtedy na pewno zaklinacz nie da rady wybić atakującej go grupki albo padnie albo będzie musiał uciec, a nie tak jak teraz stoi sobie i wybija wszystkich i nic nie można mu zrobić. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
Rozpowszechnianie kłamliwych i fałszywych pomówień |
![]() Quote:
![]() Ale do rzeczy, bonusy z przedmiotów lustrzanych, jak sama nazwa wskazuje są BONUSAMI DO TEGO CO JUŻ MAMY i mają coś dodawać, zwiększać ilość, skracać czas itd., a w przypadku czarodzieja DODAĆ tarczę, a nie KOMPLETNIE PRZEMODELOWAĆ CZAR. Normalnie uzdrowienie rzuca się w biegu (czas 0 sek/przeładowanie 2 sek) i sumuje się do 3x tak, że ostatnie nieźle leczy i lusterka powinny tylko dodać do tego tarczę (nie będę już wspominał o tym, że jak opisywano tę tarczę to miała się sumować do 10x - ha ha niezły dowcip), a nie zmieniać czar na 2 sek rzucenia, więc znika czar w biegu, 15 sek przeładowania, więc znika możliwość sumowania do 3x bo przy trwaniu 10 sek efektu leczenia, a przeładowaniu 15 sek jest to niemożliwe! Skoro po wprowadzeniu przez kilka dni działało to jak powinno czyli było BONUSEM do czaru to pytam się PO KIEGO GROMA TO ZMIENIONO ![]() ![]() Dlaczego teraz BONUS NIE JEST BONUSEM tylko ... właśnie czym jest ![]() Przed wejściem lusterek w ich opisie słowem nie wspominano, że będzie ZMIENIONY czar uzdrowienia - pisało, tylko że lusterka DODADZĄ do niego tarczę !!! P.S. Sprawdziłem na ss jakie robię sobie od czasu do czasu i jeszcze nie tak dawno czas przeładowania był 15 sek ale nie było czasu rzucania, w sumie to nie mogę sobie przypomnieć kiedy wprowadzono te 2 sek rzucania uzdrowienia. Czyli prześledźmy jaki miałem czar uzdrowienia: - 0 sek tworzenia, 2 sek przeładowania, - wejście lusterek: dodano tarczę, 0 sek tworzenia, 2 sek przeładowania (TYLKO W TYM MOMENCIE BYŁO WSZYSTKO TAK JAK POWINNO) - zmieniono po kilku dniach: 0 sek tworzenia, 15 sek przeładowania - zmieniono nie wiadomo kiedy: 2 sek tworzenia, 15 sek przeładowania i czarodziej stracił 1 użytecznego skila ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
00,00 - start walki 01,50 - używam Bezruch - użycie natychmiastowe, odpoczynek 1,5 sek - ładuje 2 kulki 03,00 - drugi raz używam bezruch - naładowane mam dwie kulki 04,00 - włączam ducha - użycie 1 sekunda - łatwe do przerwania ogłuszeniem itp 05,30 - używam Bezruch - ładuje dwie kulki 07,00 - używam bezruch - ładuje kolejne dwie kulki 08,00 - ukłucie - najmocniejszy skill - użycie 1 sekunda - łatwe do przerwania lub wyjścia z zasięgu. Obrażenia na uzdro takiego jak Ty - około 60k przy włączonym duchu, bez tego około 40k 09,50 - używam Bezruch - ładuje dwie kulki 11,00 - używam bezruch - ładuje kolejne dwie kulki 12,00 - kolejne ukłucie W tym momencie kolejka leci od nowa - muszę nabić kulki na ducha, nabić kulki na silny skill itp W tym czasie uzdro: 00,00 - lepsze leczenie - w Twoim przypadku ok 80k życia 01,00 - lepsze leczenie 02,00 - lepsze leczenie 03,00 - lepsze leczenie 04,00 - lepsze leczenie 05,00 - lepsze leczenie 06,00 - lepsze leczenie 07,00 - lepsze leczenie 08,00 - lepsze leczenie 09,00 - lepsze leczenie 10,00 - lepsze leczenie 11,00 - lepsze leczenie 12,00 - lepsze leczenie Liczymy dalej: ja w ciągu 12 sekund zadam maksymalnie 240k obrażeń Ty w ciągu 12 sekund zaleczysz 960k punktów życia Wystarczy na zaleczenie siebie i smoka i czekanie na wsparcie klasy bijącej lub wycofanie się z pola walki - TAK na wycofanie lub wsparcie - NIE na ubicie wroga, bo uzdro nie jest od bicia - jest od leczenia! No ale... jeśli ktoś ma ambicje walczyć zamiast leczyć i wali ciągle Gniewem Niebios to i nie dziwota, że mana ulatuje jak wiosenna mgła... Ktoś tam już wyżej to napisał, więc nie będę oryginalny - proponuję zmienić klasę na zaklinacza, ponieważ obserwując historię naszych potyczek widzę jedno - duszę masz wojownika, a nie lecznika, a do wojowania uzdrowiciel się nie nadaje. Walczyłem z wieloma uzdrowicielami na swoim poziomie lub niewiele niższym i z podobną oceną - masakrycznie ciężko ich ubić - do tego stopnia, że w trakcie ostatniego eventu z pisankami biłem wspólnie z Bloodsportem pewnego uzdrowiciela - Unbiddena - biliśmy go ponad DWIE minuty zanim padł - po takim czasie skończyła mu się mana. No ale Unbidden ani razu nie użył Gniewu Niebios - tylko lepsze leczenie, czasem globalkę, a jak kończyła się mana to dał sobie pełne uzdrowienie. Jesteś jedynym uzdrowicielem, który notorycznie bije gniewem niebios zamiast walczyć ![]() A co do kwestii tarczy zaklinacza - ona nie ma nieskończonej pojemności wchłaniania! Moja (chyba jedna z największych we Frago) wchłania 25k obrażeń. Znaczy to tyle, że po zbiciu tej wielkości wszystko wchodzi we mnie jak w masło. Wystarczy tylko pomyśleć i rozbić tarczę przed użyciem swojego najmocniejszego skilla. A strzelcy? Nie ma tak kolorowo - dostanę ciszę i lipa. No ale trzeba sobie radzić i wiedzieć co wtedy robić ![]() Last edited by *ahmed*; 05-01-2013 at 05:05 PM.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|